Fleet Awards » Aktuality » Hankook Tire, titulární partner ankety Firemní auto roku 2014

Hankook Tire, titulární partner ankety Firemní auto roku 2014

hankook

Partnerem letošního již sedmého ročníku ankety Firemní auto roku 2014 se stala společnost Hankook Tire. Soutěž, která bude tradičně nejsledovanější kategorií ALD Automotive Fleet Awards 2014, ponese název Hankook Firemní auto roku 2014.

 

Anketa Firemní auto roku je přední domácí anketou zaměřenou na firemní automobily. Je založena na názoru  stovky předních českých manažerů,  kteří se s nominovanými automobily osobně seznamují v rámci testovacích dnů, které pro ně pořádá magazín FLEET firemní automobily jakožto odborný garant  ankety. Spojení prestižní  automobilové ankety s prestižní značkou reprezentující průmysl, který dodává jednu z klíčových komponent moderních automobilů,  představuje další mezník ve vývoji ankety a posílení jejího statutu moderní a respektované automobilové události na české scéně.Značka Hankook se samozřejmě představí na obou hlavních akcích, které anketu doprovázejí, tzv. Dnech s Fleetem. Těch se pravidelně účastní zástupci předních českých fleetových firem, stejně jako klíčoví dodavatelé odvětví. Loni čeští importéři nominovali do ankety o Firemní auto roku celkem 62 modelů osobních a lehkých užitkových automobilů. Výsledky loňského ročníku ALD Automotive Fleet Awards, jichž je Firemní auto roku nedílnou součástí, najdete zde.

Anketa se opírá o spolupráci s převážnou většinou importérů osobních automobilů i ostatních dodavatelů odvětví, stejně jako s prestižními mediálními partnery. Hlavním mediálním partnerem ankety je vydavatelství Economia a.s. s tituly Hospodářské noviny a Ekonom.

Hankook Tire: globální hráč s velkými ambicemi
Společnost Hankook Tire patří k celosvětově největším výrobcům pneumatik, k těm, kteří zaznamenávají nejrychlejší růst ve svém odvětví. Mezi své produkty řadí inovativní, vysoce výkonné radiální pneumatiky pro osobní automobily, lehké nákladní automobily, automobily typu SUV a 4x4, nákladní automobily a autobusy, jakož i pro závodní automobily v oblasti motosportu (okruhové závody/závody rallye).

Výrobce Hankook Tire vynakládá  velké své úsilí, aby poskytl spotřebitelům nejlepší možnou kvalitu  a jízdní vlastnosti pneumatik, a proto neustále masivně investuje do výzkumu a vývoje, probíhajícího ve vlastních centrech, která se nacházejí v Koreji, Německu, USA, Číně a Japonsku. Vývoj pneumatik přizpůsobených pro potřeby evropského trhu a stejně tak i produktů určených pro originální výbavu nových automobilů a splňujících náročné požadavky předních evropských automobilek, probíhá v regionálním Technickém centru v Hannoveru v Německu. Výroba pak probíhá v nejmodernějším výrobním závodě ve městě Rácalmás  v Maďarsku. Ten byl uveden do provozu v červnu 2007, a je dále rozšiřován a modernizován, v současnosti více než 2 000 zaměstnanců zajišťuje produkci přibližně 12 milionů pneumatik ročně a po dokončení výstavby nejnovějších výrobních kapacit v letech 2014/2015 se produkční kapacity továrny v Maďarsku zvýší na cca 17 milionů pneumatik ročně.

Hlavní sídlo společnosti Hankook Tire v Evropě se nachází ve městě Neu-Isenburg poblíž Frankfurtu nad Mohanem. Své pobočky pak provozuje výrobce i v dalších evropských zemích, např. v Německu, Velké Británii, Francii, Itálii, Španělsku, Holandsku, Maďarsku, Rusku, Turecku, Švédsku a Polsku. Produkty Hankook se prodávají na dalších lokálních trzích přes regionální distributory. Výrobce Hankook Tire zaměstnává více než 20 000 zaměstnanců ve více než 180 zemích. Známkou růstu je fakt, že přední výrobci automobilů často spoléhají na pneumatiky značky Hankook, které využívají jako originální obutí nových automobilů. Více než 30 procent globálního prodeje společnosti se realizuje v Evropě a státech SNS.
Vloni rekordní výsledky

V roce 2013 společnost dosáhla rekordních výsledků globálního prodeje ve výši 7 060 miliard KRW (korejských wonů) s provozním ziskem 1 031 mld. KRW. Hankook Tire tak byl loni na cestě pokračujícího finančního růstu, nepřipouštěl si celosvětový ekonomický pokles a dosáhl navýšení provozního zisku o 12,2 % v porovnání s rokem 2012.
V dosažení výsledků provozního zisku společnosti Hankook Tire hrál klíčovou roli prodej pneumatik typu UHP. Akumulovaný prodej v segmentu pneumatik typu UHP dosáhl výsledku 26,5 % celkového globálního prodeje a ke konci fiskálního období prokazuje růst o 3,4 % v porovnání s loňským rokem. Na trzích v Číně a v Evropě bylo možné dosáhnout nejlepších výsledků akumulovaného prodeje v segmentu pneumatik typu UHP o 13,6 %, resp. 12,9 % v porovnání s loňským rokem.

poslední době Hankook Tire úspěšně uzavřel řadu smluv o dodávkách do originální výbavy (OE).  V Německu se Hankook Tire dostal do „velké trojky“ tím, že do svého portfolia prémiové první výbavy (OE) přidal Mercedes Benz, dále několik modelů koncernu Audi/Volkswagen Group a BMW, stejně tak v Japonsku dodává pneu pro nejprodávanější modely nejlepších tamních značek. Více o Hankooku a první výbavě najdete zde.

 
 
 

Hlavní mediální partneři

Mediální partneři