Fleet Awards » Aktuality » Internetové hlasování startuje

Internetové hlasování startuje

8cce_a715_logofa_cz

Počínaje 2. červencem 2010 je na stránkách iFleet.cz zprovozněna hlasovací aplikace ankety o Firemní auto roku 2010, kterou organizuje časopis FLEET firemní automobily jako součást Fleetových cen

 

Počínaje 2. červencem 2010 je na stránkách iFleet.cz zprovozněna hlasovací aplikace ankety o Firemní auto roku 2010, kterou organizuje časopis FLEET firemní automobily jako součást Fleetových cen České republiky ALD Automotive Fleet Awards 2010. Internetové hlasování je doplňkovou anketou k té hlavní, v níž Firemní auta roku volí 100 manažerů stejného počtu firem z celé ČR. V internetovém hlasování tedy může dávat svůj hlas i širší veřejnost, ovšem oceňován je zde pouze vítězný vůz v každé kategorii na rozdíl od hlavní soutěže odborné poroty, kde je vyhlašováno první, druhé a třetí místo.

V kategorii referentských automobilů je nominováno 21 vozů, v manažerské kategorii je přihlášeno 27 vozů a vybírat lze také z jedenácti lehkých užitkových vozů.

Hlasovací aplikace se nachází na internetové adrese, kde jsou nominované vozy přehledně představeny pomocí fotografie, technického popisku a krátké „obhajoby“, kterou dodává sama automobilka. V každé kategorii může hlasující přidělit pět bodů podle svého uvážení, tedy jak pět bodů jednomu modelu, tak i třeba jeden bod pěti rozdílným automobilům. Hlasování veřejnosti probíhá do 5. října 2010, kdy bude aplikace uzamčena a budou sečteny body. Zástupci vítězných modelů obdrží známou sošku Fleetové múzy při slavnostním galavečeru 7. října v Praze.

Internetového hlasování v rámci ankety Firemní auto roku 2010 se může zúčastnit každý, kdo se registruje na stránkách www.ifleet.cz. Internetové hlasování nijak neovlivňuje hlasování stočlenné odborné poroty, probíhá paralelně a samostatně. Od příštího týdne bude na internetovém portálu časopisu FLEET také k dispozici databáze bannerů s odkazy na hlasovací aplikaci, kterou si může dát na své webové stránky každý, kdo chce anketu podpořit a pomoci její propagaci. Přednostně bude hlasovací aplikace přístupná ze stránek našeho časopisu, našich mediálních partnerů, partnerů soutěže, automobilek, dealerů a dalších spolupracujících subjektů. Celostránkové inzeráty na anketu vyjdou také v některých tištěných médiích ekonomického zaměření.
 

 
 
 

Hlavní mediální partneři

Mediální partneři