Fleet Awards » Aktuality » Není Múza jako Múza

Není Múza jako Múza

7008_287e_img_9770

U příležitosti II. testovacího dne pro anketu o Firemní auto roku 2009 v Plzni byla představena nová varianta tradiční vítězné trofeje pro oceněné fleetové osobnosti

 

U příležitosti II. testovacího dne pro anketu o Firemní auto roku 2009 v Plzni byla představena nová varianta tradiční vítězné trofeje pro oceněné fleetové osobnosti, produkty a služby, kterou je skleněná soška tzv. Fleetové múzy. V letošním roce přibyla doplňková forma hlasování o nejoblíbenější firemní auto, když kromě stočlenné odborné poroty složené ze zástupců českých firem vzejdou další výsledky z hlasování na internetu. Hlasovací aplikace je umístěna na domovské stránce www.ifleet .cz a odkazy na ni jsou umístěny na stránkách partnerů, sponzorů, automobilek, dalších časopisů našeho vydavatelství a mediálních partnerů.

Fleetová múza pro vítěze internetového hlasování o Firemní auto roku nese podobu tzv. e-Múzy. Od tradiční se liší tím, že podstavec skleněné sošky je vyroben z dubového dřeva a má zabudován minidisk s pamětí. Soška se tak dá pomocí USB kabelu propojit s počítačem a nést jakákoli data.

Jedná se pochopitelně o nadsázku – pořadatelé soutěže ALD Automotive Fleet Awards nečekají, že soška bude sloužit jako počítačový hardware. Nicméně touto odlišností od tradiční sošky se žulovým podstavcem chtějí odlišit fakt, že e-Múza je výsledkem hlasování pomocí moderních technologií. E-Múzy se rozdělí celkem tři – obdrží je vítězové každé ze tří kategorií internetového hlasování. V hlavní odborné soutěži jsou dekorováni první tři.
 

 
 
 

Hlavní mediální partneři

Mediální partneři