Fleet Awards » Aktuality » Porotci se sešli v Plzni

Porotci se sešli v Plzni

1f88_8942_img_0934

Druhým testovacím dnem pokračoval 17. září 2009 proces volby letošního Firemního auta roku v rámci ankety ALD Automotive Fleet Awards 2009.

 

Druhým testovacím dnem pokračoval 17. září 2009 proces volby letošního Firemního auta roku v rámci ankety ALD Automotive Fleet Awards 2009. Tentokrát se stal místem setkání fleetových odborníků Plzeňský Prazdroj, resp. jeho konferenční a návštěvnický areál, kde se našlo místo jak pro nominované automobily, tak pro stánky partnerů akce. Proslulá restaurace „Na Spilce“ pak zajistila catering a oběd pro celkem 205 účastníků akce.

Do Plzně se sjelo na 70 porotců, na které čekaly nominované automobily vyrovnané po jednotlivých značkách po obou stranách historického nádvoří nejslavnějšího českého pivovaru.
Testovací den zahájil tradičně krátký brífink k systému hodnocení vozů a bezpečnostním pokynům akce. Poté se už porotci mohli vydat vstříc druhému kolu testování.

Testovací trasa vyvedla porotce po Rokycanské třídě ven z města na okresní silnici, aby měli řidiči možnost vůz vyzkoušet v různých podmínkách provozu. Vedle modelů známých již z testování v Brně se tentokrát představila jako novinka třetí generace Toyoty Prius, Škoda přistavila k jízdním testům svou novinku, model Yeti, a Kia předvedla modernizovaný cee´d, na jehož adresu se pochvalně vyjádřil Radovan Dostál z České národní banky. „Oproti předchozí verzi se mi zdá, že se zlepšily materiály v interiéru a také podvozek je subjektivně jistější.“ Velké pozornosti se těšil Volkswagen Passat CC. „Příjemně mě překvapil, je to komfortní auto, které zároveň skvěle vypadá. Oceňuji podvozek a ovládání vozu. Na druhou stranu je těžké v této kategorii vybírat, protože i jiné modely od konkurenčních značek jsou velmi kvalitní,“ svěřil se Michal Drtina, ředitel společnosti Mettler Toledo. Jan Kříž ze společnosti JASS přijel v doprovodu ředitele společnosti Aleše Marvána, který využil příležitosti k vyzkoušení řady vystavených vozů. „Je to velmi přínosná akce, jen málokdy lze takto bezprostředně porovnávat různé automobily,“ kvitoval s povděkem možnost zúčastnit se testovacího dnes společně se svým obchodním manažerem, který má ve firmě na starosti také správu vozového parku. A nebyl jediný. Vedle porotců se akce zúčastnila i řada dalších hostů, kteří mají ve firmách na starosti správu či akvizici automobilů.

Vedle samotného testování mohli porotci využít možnosti prohlédnout si pivovar nejen zvenčí, ale díky zorganizovaným exkurzím také zevnitř. Jeden z partnerů ankety, společnost Trost-Meteor se na svém stánku blýskla skvělým sushi barem, hlavní partner ankety, Společnost ALD Automotive, zkoušel, jak si porotci a hosté poradí s rádiem řízeným autem – ovšem se spalovacím motorem, nikoli elektrickým. Elektropohonem ale udivovaly při tichých rozjezdech Toyota Prius nebo Lexus RX450h.

Paralelně s fleetovou akcí probíhala v kongresovém sále Pilsner Urquell celostátní konference o pneu-obchodu a pneuservisu pod záštitou dalšího časopisu našeho vydavatelství – Pneu revue. Vystavené vozy si tak mohla prohlédnout a vyzkoušet i další zákaznická skupina – převážně majitelé pneuservisů a rychloservisů z různých míst ČR. Na programu konference byla i fleetová témata související s pneumatikami, která prezentovali významní odborníci, např. Radovan Mužík ze společnosti Incoma GfK, Roman Řípa ze společnosti Blue Strategy, Josef Klimeš ze společnosti Deloitte Advisory či odborníci ze společnosti Barum Continental. Účinně se tak využily užitečné synergie obou akcí.

I druhý testovací den tedy skončil úspěšně a po shromáždění hodnoticích formulářů nasává pro organizátory období pečlivého sčítání bodů. Konečné výsledky budou veřejnosti poprvé prezentovány na slavnostním galavečeru v hotelu Corinthia Towers 1. října 2009, kde tak vyvrcholí letošní ALD Automotive Fleet Awards. Internetové hlasování o Firemní auto roku však probíhá až do půlnoci 30. září, takže stále můžete dát svůj hlas některým z nominovaných automobilů.
 

 
 
 

Hlavní mediální partneři

Mediální partneři