Fleet Awards » Aktuality » T-Mobile podpoří testovací dny

T-Mobile podpoří testovací dny

loga

Společnost T-Mobile se stala hlavním partnerem klíčové podzimní akce časopisu FLEET firemní automobily, Dne s Fleetem 2014 – podzim. Akce tak ponese název T-Mobile Den s Fleetem 2014 -podzim. Celostátní setkání manažerů vozových parků a dodavatelů odvětví se koná 11. září 2014 v areálu Golf & Spa Resortu Kunětická hora u Pardubic. Současně bude T-Mobile i exkluzivním partnerem obdobné jarní akce, která se koná 14. května 2014 v Golf Resort Kaskáda v Kuřimi.

 

Jarní i podzimní akce Den s Fleetem jsou současně testovacími dny odborné poroty pro volbu Hankook Firemního auta roku 2014. Nejoblíbenější firemní auta českých manažerů a podnikatelů volí stočlenná porota reprezentující 100 českých psolečností.

„Společnost T-Mobile aktivně rozvíjí své aktivity v oblasti M2M, kam nepochybně patří i správa a provoz fleetových řešení. Zavedením nové služby Autopark tak T-Mobile reaguje na potřeby svých firemních zákazníků. Pro představení nové komplexní služby si T-Mobile zvolil cestu partnerství na Dnech s Fleetem díky jejich jedinečnému tématu, profesionální organizaci a auditoriu. Dny s Fleetem  tak perfektně zapadají do strategie uvedení nové služby Autopark na český trh,“  říká Ing. Jarmila Slavíčková, Partnership Programme manager společnosti  T-Mobile Czech.

„Vítáme T-Mobile jako nového partnera letošních Dnů s Fleetem a věříme, že spojení této naší osvědčené platformy s inovativním produktem této dynamické společnosti bude úspěšné a dlouhodobé,“ říká Richard Plos, šéfredaktor časopisu FLEET.

T-Mobile
Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996.  Od roku 2002 je významnou součástí skupiny Deutsche Telekom AG a je předním operátorem poskytujícím pro rezidentní i firemní zákazníky širokou škálu služeb od „klasických“ mobilních a fixních přes M2M a IT až po služby systémové integrace. Díky fúzi se společností T-Systems se stala integrovaným poskytovatelem ICT schopným nabízet široké portfolio komplexních ICT služeb i pro ty největší firemní zákazníky, a to ve všech oborech – od automobilového průmyslu přes telekomunikace, finančnictví, obchod, služby a energetiku až po veřejnou správu a zdravotnictví.
Hlavním cílem T-Mobile při poskytování ICT služeb v oblasti B2B je přispět ke zvýšení konkurenceschopnosti zákazníků. Proto kromě standardních řešení nabízí i řešení individuální, respektující zákazníkovu konkrétní situaci. Funkční symbióza IT a telekomunikačních služeb podpořená know-how globální mateřské společnosti umožňuje realizaci komplexních ICT projektů i v oblasti systémové integrace.

Vlastní řešení fleet managementu
Nová služba T-Mobile Autopark je tady. Co přinese zákazníkovi? Především umožní firmám monitorovat pohyb služebních vozidel v reálném čase a vyhodnocovat průběh jednotlivých jízd. Zjednoduší se tak evidence – pomocí získaných dat je snadné vést elektronickou knihu jízd. Samozřejmostí je možnost vytvářet statistické výstupy a s využitím dalších čidel sledovat například palivo v nádrži, teplotu motoru a další parametry. To vše na jednoduchém a přehledném portálu.
Jak služba funguje? T-Mobile Autopark využívá systém GPS pro určení polohy a rychlosti pohybu vozidla. Tato technologie umožňuje relativně velmi přesnou lokalizaci s odchylkou pohybující se v řádu několika procent. V případě nutnosti je možné provést dotaz na aktuální polohu vozidla i prostřednictvím SMS. GPS jednotka se SIM kartou a tarifem T-Mobile Autopark je umístěna pod palubní deskou vozidla. K této jednotce lze připojit další volitelné periférie, například identifikaci řidiče, přepínač služební a soukromé jízdy atd. Portál, kde se informace o vozovém parku zobrazují lze také propojit s interními systémy zákazníka a získaná data tak rovnou převádět do vnitřních procesů.

Zároveň jsou služby pro správu vozového parku vyúčtovány na jediné faktuře s dalšími využívanými, například mobilními, službami. Zákazník tak má kompletní přehled o nákladech. Z jedné ruky od T-Mobile.

Chcete si vyzkoušet, jak služba funguje a jak se ovládá? Stačí se podívat na tuto adresu
 

 
 
 

Hlavní mediální partneři

Mediální partneři